Facebook Pagina
Facebookpagina's zijn voor veel bedrijven inmiddels belangrijker dan hun eigen website. Een bedrijfspagina op Facebook brengt namelijk veel voordelen met zich mee en de mogelijkheden tot klantenbinding zijn legio.
Security policy (edit with Customer reassurance module)
Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
Return policy (edit with Customer reassurance module)
https://www.facebook.com/WapshopGroessen/
https://www.facebook.com/Goodmoodshops-976968189022070/
https://www.facebook.com/webacties/
https://www.facebook.com/restaurantstefanos/
https://www.facebook.com/Mr-Gyros-1426058270976223/
https://www.facebook.com/beleefolst/
Dagelijks wordt Facebook door vele miljoenen Nederlanders bezocht, veel van deze mensen zijn meer dan eens per dag op Facebook te vinden. Deze Facebookers hebben contact met hun familie en vrienden, delen vooral foto’s en video’s. Maar wat ze ook delen, zijn berichten van andere mensen of bedrijven. Wanneer er een bericht van een bedrijfspagina wordt gedeeld, kun je dat zien als mond-op-mond reclame.
Nog nooit eerder was het aangaan van een conversatie met een klant zo makkelijk. Wanneer de Facebooker de bedrijfspagina een like (op de vind-ik-leuk knop heeft gedrukt) heeft gegeven, komen berichten van dit bedrijf automatisch op het prikboard van deze persoon te staan en kan worden gezien door al de vrienden van deze persoon. Het verspreiden van uw boodschap wordt dan ook zeer toepasselijk 'viraal' genoemd. Een goed uitgekiende boodschap kan zich verspreiden als een virus (een goed virus dan)!
Om een klant zo ver te krijgen op uw pagina op de vind-ik-leuk knop te drukken is het wel van belang om uw Facebook pagina er zo mooi mogelijk uit te laten zien. Daarnaast zal een bezoeker van uw Facebook pagina nog steeds niet zo maar op vind-ik-leuk drukken. Er moet wel iets te halen zijn natuurlijk! Daar hebben wij verschillende oplossingen voor: u kunt bijvoorbeeld alle mensen die op vind-ik-leuk drukken mee laten doen om iets te winnen of ander voordeeltje bieden. U kunt hierbij denken aan fotowedstrijden, competities en nog veel meer.
Wij weten waarom een Facebook gebruiker geen gewone website bezoeker is en gebruiken onze kennis en ku
nde om uw pagina zo goed mogelijk in de smaak te laten vallen.